Manažer komunikací předurčuje, jak bude firma fungovat a čeho dosáhne. Nejde jen o to lidem sdělovat informace v čase, ale hlavně je umět nadchnout pro strategii, nový projekt, řešení neshod a další aktivity. Podaří-li se to, pracovníci sami pak bez přímé účasti manažera dokáží velmi dobře řešit vzniklé situace. Znalostní linie Vám pomůže, jak si komunikaci připravit, vytvořit zájem, nadchnout pracovníky, pracovat s mimikou, gesty, emocemi apod.
Znalosti získáváte v na sebe navazujících krocích a jejich aplikací v praxi. Každý krok obsahuje minimálně 3 nové znalosti. Studium Vám vezme ** 10 minut** a pak hned klikněte na tlačítko PROSTUDOVÁNO. Od té doby Vám běží 7 denní lhůta, ve které znalosti uplatněte ve své praxi. Během týdne klikněte na ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU a zaškrtněte odpověď nebo ji vypište. Některé odpovědi kontroluje autor linie. Bude-li odpověď správně, už jen zapíšete do MOJE POZNATKY, jakou zkušenost jste získali v praxi. Systém Vás pustí do dalšího kroku. Autor linie Vás sleduje a kdykoli s ním můžete konzultovat specifické případy. Po ukončení obdržíte osvědčení o studiu.
Ing. Jiří Střelec
Autor tréninků komunikace pro manažery a specialisty. 9 let aktivně působil v oblasti PR a marketingu a více jak 25 let v managementu.
Pro zobrazení dalších informací je nutné přihlášení! Pokud ještě nemáte svůj účet, můžete se zaregistrovat.