Podrobně se seznámíte, jak správně povzbuzovat a chválit pracovníky nebo i kárat s cílem dosáhnout správného výkonu pracovníků. Připravili jsem pro Vás i zásadní předpoklady, jež je třeba nastavit, aby chválení a káraní bylo skutečně účinné. Dovíte se, jak se pracovník dívá na požadovaný výkon a jak manažer. Jakou roli hraje kapacita a pravidla nastavená v systému managementu vůči chválení a kárání. Co způsobuje významná nedorozumění nebo i pokles výkonu. V linii také najdete výjimky, i negativní dopady, které je třeba mít na paměti. Vyzkoušíte si příklady, které Vám autoři zkontrolují, abyste měli jistotu, že jste vše správně pochopili a aplikovali. Oba autoři do znalostní linie vtiskli nejlepší poznatky z praxe s ohledem na situace, kde se manažeři nejčastěji dopouští chyby.
Znalosti získáváte v na sebe navazujících krocích a jejich aplikací v praxi. Každý krok obsahuje minimálně 3 nové znalosti. Studium Vám vezme ** 10 minut** a pak hned klikněte na tlačítko PROSTUDOVÁNO. Od té doby Vám běží 7 denní lhůta, ve které znalosti uplatněte ve své praxi. Během týdne klikněte na ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU a zaškrtněte odpověď nebo ji vypište. Některé odpovědi kontroluje autor linie. Bude-li odpověď správně, už jen zapíšete do MOJE POZNATKY, jakou zkušenost jste získali v praxi. Systém Vás pustí do dalšího kroku. Autor linie Vás sleduje a kdykoli s ním můžete konzultovat specifické případy. Po ukončení obdržíte osvědčení o studiu.
Ing. Jiří Střelec
Poradce se zaměřením na management, systémy vedení, komunikaci a Public Relations.
Vojtěch Bednář
Poradce se specializací sociologie, kterou využívá pro správné vedení pracovníků.
Pro zobrazení dalších informací je nutné přihlášení! Pokud ještě nemáte svůj účet, můžete se zaregistrovat.