Jak správně chválit a kárat pracovníky


11 kroků

4,1/5

1000 Kč/měsíc
Aplikováno minimálně u 23 firem.

Podrobně se seznámíte, jak správně povzbuzovat a chválit pracovníky nebo i kárat s cílem dosáhnout správného výkonu pracovníků. Připravili jsem pro Vás i zásadní předpoklady, jež je třeba nastavit, aby chválení a káraní bylo skutečně účinné. Dovíte se, jak se pracovník dívá na požadovaný výkon a jak manažer. Jakou roli hraje kapacita a pravidla nastavená v systému managementu vůči chválení a kárání. Co způsobuje významná nedorozumění nebo i pokles výkonu. V linii také najdete výjimky, i negativní dopady, které je třeba mít na paměti. Vyzkoušíte si příklady, které Vám autoři zkontrolují, abyste měli jistotu, že jste vše správně pochopili a aplikovali. Oba autoři do znalostní linie vtiskli nejlepší poznatky z praxe s ohledem na situace, kde se manažeři nejčastěji dopouští chyby.

Znalosti získáváte v na sebe navazujících krocích a jejich aplikací v praxi. Každý krok obsahuje minimálně 3 nové znalosti. Studium Vám vezme ** 10 minut** a pak hned klikněte na tlačítko PROSTUDOVÁNO. Od té doby Vám běží 7 denní lhůta, ve které znalosti uplatněte ve své praxi. Během týdne klikněte na ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU a zaškrtněte odpověď nebo ji vypište. Některé odpovědi kontroluje autor linie. Bude-li odpověď správně, už jen zapíšete do MOJE POZNATKY, jakou zkušenost jste získali v praxi. Systém Vás pustí do dalšího kroku. Autor linie Vás sleduje a kdykoli s ním můžete konzultovat specifické případy. Po ukončení obdržíte osvědčení o studiu.

Ing. Jiří Střelec

Poradce se zaměřením na management, systémy vedení, komunikaci a Public Relations.

Vojtěch Bednář

Poradce se specializací sociologie, kterou využívá pro správné vedení pracovníků.

Pro zobrazení dalších informací je nutné přihlášení! Pokud ještě nemáte svůj účet, můžete se zaregistrovat.

Back to top